Întrebări frecvente

Livrare

1. Cum primesc produsele comandate?

Produsele se livrează prin firma de curierat DPD. Plata se face ramburs, numerar, la curier. Livrările se efectuează în zilele lucrătoare (luni - vineri).
Expediţia se livrează la adresa indicată pe comandă.
Livrările se efectuează decât pe teritoriul României.

2. Cât costă livrarea produsului?

Preţul livrării se calculează în mod automat după adăugarea produsului în coş. Valoarea livrării este optimă şi se calculează pe baza de greutate, ambalaj şi sumă.

3. Cât timp durează livrarea comenzilor?

Fiind importate din străinătate, livrarea produselor durează între 8 – 15 zile după încheierea campaniei/colecţiei. Perioada livrării este întotdeauna indicată în descrierea fiecărui produs.

Livrarea articolelor din categoria OUTLET se efectuează în 3-5 zile lucrătoare.

Informaţii despre perioada livrării poţi primi şi folosind butonul 'Livrare' care se află pe pagina produsului, exact deasupra textului descriptiv.

4. Cum să aflu exact când va fi îndeplinită comanda?

După ce produsul este pregătit de expediere, noi trimitem o notificare pe e-mail că livrarea va fi efectuată în termen de 2-3 zile lucrătoare.

În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată din cauza lipsei unei persoane la adresa indicată de client, coletul se înapoiază la agenţia teritorială. În următoarea zi clientul este vizitat încă o dată de către curier. Dacă din nou expediţia nu poate fi livrată, aceasta se returnează la oficiul FashionSupreme.

5. Dacă în momentul livrării nu sunt la adresa indicată, este posibil ca altcineva să accepte coletul în locul meu?

Da, coletul poate fi acceptat de o altă persoană care trebuie să plătească suma necesară pentru ridicarea coletului.

6. Livrare unită!

în curând...