Întrebări frecvente

Comenzi

1. Cum comand?

Alege produsul dorit din colecţie şi apoi mărimea potrivită de la câmpul din dreapta 'Alege mărimea'. Apasă butonul 'Adaugă în coş'. Apoi urmează paşii: 'Confirmă comanda', 'Continuă', 'Trimite comanda'.

2. Pot să adaug câteva produse în coş?

Da, poţi. Dacă vrei să vezi mai multe produse şi să le adaugi în coş, trebuie să foloseşti butonul 'Păstrează şi continuă'.

3. Cum pot să aflu dacă am făcut comanda cu succes?

După ce introduci datele următoare – numele, adresa şi telefonul destinatarului şi faci click pe butonul 'Trimite comanda', vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii făcute.

4. Comenzile se confirmă prin telefon?

Da, toate comenzile se confirmă de echipa noastră prin telefonul scris pe comanda ta, cel târziu până la ora 12 a doua zi lucrătoare, după încheierea colecției. Când comenzile nu sunt confirmate prin telefon (nu putem stabili legătura cu clientul) sau prin e-mail (în cazurile în care clientul a cerut în mod expres confirmarea prin e-mail), acestea se anulează.

5. Cum plătesc comanda?

Plata se face ramburs, la livrarea produselor. Uneori, în cazul unei comenzi mai mari, se cere plata în avans a unui procent din valoarea comenzii.