Întrebări frecvente

Retur

1. Pot să returnez produsul?

Da, ai dreptul să te răzgândeşti, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. În acest termen trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu o scrisoare trimisă pe e-mail. Vei primi un răspuns cu instrucţiunile necesare şi adresa la care trebuie returnat produsul. Acesta trebuie returnat în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat decizia ta. Costul returnării produsului se suportă de client. Vom rambursa sumele plătite pentru produs nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsul. Articolul trebuie returnat în starea în care a fost primit: în ambalajul original şi împreună cu documentele de livrare. După ce starea produsului este verificată, contravaloarea acestuia (fără taxa de transport) va fi rambursată în contul tău prin transfer bancar.

Lenjeria intimă, costumele de baie (bikini, boxeri, tanga, slipuri, body-uri, seturi) şi produsele cosmetice nu pot fi returnate din motive de igienă. Excepţii sunt cazurile în care este primit un produs greşit sau defect.

2. Cum să returnez produsul?

Produsul trebuie expediat înapoi la noi printr-un serviciu de curierat (fără plata ramburs) care permite urmărirea expedierilor sau prin Poșta Română, care oferă o chitanță conținând adresa destinatarului. Taxele de transport pentru retur sunt suportate de către client.

Articolul trebuie returnat în starea în care a fost primit la livrare: cu etichetele ataşate şi în ambalajul original intact (plic transparent, cutie, etc.). Ambalajul original trebuie sa fie ambalat/pus într-un alt ambalaj/cutie/hârtie pentru a păstra integritatea lui. Nu se acceptă articolele purtate, incomplete, stricate, deteriorate sau murdărite.

3. Ce se întâmplă dacă am primit un produs greşit sau defect?

Toate produsele se verifică înainte de a fi trimise către clienţii noştri. Dar în cazul în care un produs este greşit sau defect, trebuie să primim o notificare pe e-mail conţinând numărul comenzii şi explicarea problemei. O reclamaţie privind lipsa de conformitate poate fi înaintată în cadrul termenilor şi al condiţiilor prevăzute de lege şi de condiţiile de garanţie generale.

După primirea notificării vom trimite un reprezentant al firmei de curierat DPD la adresa indicată de client pentru a ridica produsul, taxele de transport fiind suportate de către noi. După verificarea produsului la oficiul nostru acesta poate fi înlocuit (dacă este disponibil), taxele de transport fiind suportate de noi. Dacă nu este disponibil, vom rambursa contravaloarea produsului împreună cu taxa livrării iniţiale.

4. Cum şi când primesc banii înapoi după ce am returnat produsul?

Suma se restituie prin transfer bancar în contul personal al clientului după primirea produsului la sediul nostru şi verificarea lui.

La returnarea produsului trebuie sa fim anunţaţi despre numele clientului (aşa cum sunt indicate în contul lui bancar) şi numărul contului.