Întrebări frecvente

Bonus personal

1. Ce este un bonus personal?

Un bonus personal este o reducere suplimentară pe care echipa FashionSupreme o oferă clienţilor săi. În afară de toate reducerile şi preţurile promoţionale speciale, noi îţi dăm posibilitatea să primeşti şi o reducere suplimentară în valoare de minim 10 lei. Termenul de valabilitate a fiecărui bonus personal este 3 luni de la data primirii lui.

2. Cum primesc un bonus personal?

Ai câteva posibilităţi:

  1. Trimite invitaţii prietenilor tăi de aici. După ce aceştia se înregistrează şi fac prima sa comandă, tu vei primi în contul tău un bonus personal. Mai multe comenzi de prietenii tăi, mai multe bonusuri pentru tine!
  2. Foloseşte linkul tău personal care se află pe partea inferioară a paginii aici.Plasează acest link ca o semnătură în e-mailul tău, postează-l pe blogul tău sau pe pagina ta de Facebook.
  3. Foloseşte opţiunea „Distribuie produsul” care se află pe fiecare pagină de produs, în dreapta sub poza produsului însuşi. Copiază şi distribuie linkul prin e-mail, postează-l pe blogul tău sau pe pagina ta de Facebook. Sau foloseşte câmpul de introducere a adresei de e-mail, exact sub linkul de pe aceeaşi pagină.
3. Cum invit un prieten?

Înregistrându-te în club, tu primeşti un link personal pe care îl poţi plasa în e-mailul tău, pe pagina ta de Facebook sau într-un alt loc de pe internet unde prietenii tăi îl pot vedea. Pentru fiecare prieten care face un click, se înregistrează şi face o cumpărătură, tu primeşti automat un bonus personal de 10 lei. Astfel poţi acumula reduceri şi mai mari pentru cumpărături la noi! Pentru mai multe informaţii apasă aici.

4. Când voi primi bonusul personal de 10 lei după ce prietenul invitat de mine a făcut o comandă?

După ce prietenul tău a plătit comanda şi perioada pentru returnarea produsului a expirat, în contul tău vei fi vizualizat un bonus personal în valoare de 10 lei. Bonusurile personale pot fi vizualizate numai când statusul primei comenzi (după perioada pentru posibilitatea de retur) este „Plătită” şi nu sunt produse returnate din această comandă. O comandă poate constitui în comenzi din diferite colecţii sau o comandă dintr-o colecţie.

5. Cum să folosesc bonusul personal când fac o comandă?

Când intri în coşul tău de cumpărături, jos, în dreapta vei vedea lista de „Bonus personal”. Alegi valoarea bonusului personal pe care vrei s-o aplici la comanda actuală şi apeşi butonul „Validează”.

6. Dacă returnez comanda în care am folosit bonusul personal, atunci acesta va fi returnat în contul meu pentru a fi mai folosit?

Bonusul personal folosit în comandă se returnează în contul clientului numai dacă el/ea a primit un produs greşit sau defect.

7. Am primit un cod de reducere, îl pot folosi împreună cu bonusul personal într-o comandă?

Într-o comandă se poate folosi un bonus personal sau un cod de reducere, dar nu în acelaşi timp.